1
To ERP (Enterprise Resource Planning) είναι μία ολοκληρωμένη πλατφόρμα λογισμικού που βοηθάει στη βελτιστοποίηση των καθημερινών διαδικασιών μίας επιχείρησης.
Στην πραγματικότητα, το εκάστοτε ERP υποστηρίζει όλο το φάσμα των επιχειρησιακών λειτουργιών και δραστηριοτήτων, ενσωματώνοντας πληροφορίες από όλους τους τομείς.
Το βασικότερο πλεονέκτημα είναι πως η χρήση ενός αξιόπιστου ERP, επιτρέπει σε μια επιχείρηση να διαχειρίζεται αποτελεσματικότερα τους πόρους της, εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο και χρήμα.
Από το 2010 η ERGOLOGIC κατατάσσεται στην ανώτερη βαθμίδα αξιολόγησης συνεργατών της εταιρείας Entersoft ως Platinum Partner, διαθέτοντας εξειδίκευση σε όλο το οικοσύστημα εφαρμογών του Entersoft Business Suite, (ERP, CRM, WMS, MRP, Retail, Mobile, E–Commerce & B.I) σε ενοποιημένο περιβάλλον.
Entersoft Business Suite
Το Entersoft Business Suite περιέχει έτοιμες προτάσεις, μηχανισμούς και εργαλεία για την αυτοματοποίηση και επιτάχυνση των επιχειρηματικών ροών, τη βελτιστοποίηση του κόστους και την έγκαιρη λήψη αποφάσεων που θα στηρίζουν τους στρατηγικούς στόχους και την ανάπτυξη των σύγχρονων εταιρειών. Ένα ευρύ πληροφοριακό σύστημα με μοντέρνα δομή και χαρακτηριστικά σταδιακής υιοθέτησης από οργανισμούς που μεταβάλλονται και αναπτύσσονται.
Οι ενότητες του Entersoft Business Suite – ERP οργανώνουν και διαχέουν την πληροφορία σε όλο τον οργανισμό προσφέροντας Role Based επιχειρηματικές διαδικασίες και πληροφόρηση, πολλαπλά έτοιμα σενάρια λειτουργίας (best practices) που αφορούν στην ραχοκοκαλιά της επιχείρησης, ενισχύοντας την παραγωγικότητα και την ανταγωνιστικότητά της. Η πλούσια πληροφόρηση σε Dashboards αλλά και αναλύσεις Επιχειρηματικής Ευφυΐας, μέσα από μια ενιαία βάση δεδομένων, δημιουργούν τις συνθήκες για άμεση ανταπόκριση στις αλλαγές και γρήγορη αξιοποίηση των επιχειρηματικών ευκαιριών.
Το Entersoft Business Suite’s – ERP περιλαμβάνει ολοκληρωμένες λύσεις για:
Η ERGOLOGIC με σαφή προσανατολισμό στην υλοποίηση και την ανάπτυξη λύσεων τεχνολογίας αιχμής, βρίσκεται από το 2007 ανάμεσα στους πιστοποιημένους και σημαντικούς συνεργάτες της Microsoft (Gold Partner).
Dynamics 365 Business Central
Το Dynamics 365 Business Central είναι μια λύση διαχείρισης επιχειρήσεων για μικρούς και μεσαίους οργανισμούς που αυτοματοποιεί και βελτιστοποιεί τις επιχειρηματικές διαδικασίες και σας βοηθά να διαχειριστείτε αποτελεσματικά την επιχείρησή σας.
Εξαιρετικά προσαρμόσιμο και πλούσιο σε χαρακτηριστικά, το Business Central επιτρέπει στις εταιρείες να διαχειρίζονται την επιχείρησή τους, συμπεριλαμβανομένων της οικονομικής διαχείρισης, της παραγωγής, των πωλήσεων, των αποστολών, της διαχείρισης έργων, των υπηρεσιών και άλλων. Οι εταιρείες μπορούν εύκολα να προσθέσουν λειτουργικότητες (functionalities) που σχετίζονται με τον τρόπο λειτουργίας της επιχείρησης και που είναι προσαρμοσμένες για να υποστηρίξουν ακόμη και εξαιρετικά εξειδικευμένες βιομηχανίες.
Το Business Central είναι γρήγορο στην εφαρμογή, εύκολο στη διαμόρφωση και η απλότητά του καθοδηγεί τις καινοτομίες στο σχεδιασμό, την ανάπτυξη, την υλοποίηση και τη χρηστικότητα των προϊόντων.
Το Dynamics 365 Business Central παρέχει λειτουργικότητα για κοινές επιχειρηματικές διαδικασίες σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, κυρίως σε υπηρεσίες χονδρικής και επαγγελματικές υπηρεσίες. Ωστόσο, υποστηρίζονται επίσης πιο περίπλοκες διαδικασίες, όπως η συναρμολόγηση, η κατασκευή, η εξυπηρέτηση και η κατευθυνόμενη διαχείριση αποθήκης.
Dynamics 365 Business Central Λειτουργικότητες:
Το Business Central περιλαμβάνει μια τυπική παραμετροποίηση των περισσότερων οικονομικών διαδικασιών, αλλά μπορείτε να κάνετε αλλαγές ώστε να ταιριάζει στην επιχείρησή σας. Η προεπιλεγμένη ρύθμιση παραμέτρων περιλαμβάνει ένα sample λογιστικό σχέδιο και τυπικές ομάδες δημοσίευσης (posting groups) που καθιστούν πιο αποτελεσματική τη διαδικασία εκχώρησης προεπιλεγμένων λογαριασμών δημοσίευσης (posting accounts) γενικού καθολικού σε πελάτες, προμηθευτές και είδη.
Ο ρόλος του πωλητή θεωρείται συχνά ως μία από τις πιο εξωστρεφείς θέσεις εργασίας σε μια επιχείρηση. Ωστόσο, μπορεί να είναι χρήσιμο για τους πωλητές να μπορούν να κοιτάξουν προς τα μέσα στην επιχείρηση και να δουν τι συμβαίνει στο εσωτερικό. Ενσωματώνοντας το Business Central και το Dynamics 365 Sales, μπορείτε να δώσετε στους πωλητές σας αυτή τη γνώση. Η ενοποίηση θα επιτρέπει στους χρήστες να βλέπουν πληροφορίες στο Business Central ενώ εργάζονται στο Dynamics 365 Sales. Για παράδειγμα, κατά την προετοιμασία μιας προσφοράς πωλήσεων, είναι χρήσιμο ο πωλητής να γνωρίζει εάν υπάρχει αρκετό απόθεμα ώστε να εκπληρωθεί η παραγγελία.
Το Dynamics 365 Business Central παρέχει μια επισκόπηση της διαδικασίας αγορών της εταιρείας καθώς και μία επισκόπηση των καθημερινών αγορών. Με το Business Central μπορείτε να κάνετε τις καθημερινές ρουτίνες αγορών σαφείς και διαχειρίσιμες. Έχετε επίσης άμεση πρόσβαση σε μια επισκόπηση του ιστορικού αγορών των προμηθευτών σας, των εκκρεμών παραγγελιών και των στατιστικών συναλλαγών. Τα πλούσια δεδομένα παρέχουν πληροφορίες για τους προμηθευτές της εταιρείας και σας δίνουν τη δυνατότητα να διαχειρίζεστε καλύτερα και να βελτιώνετε τη σχέση σας μαζί τους. Έτσι, με την αποτελεσματική διαχείριση αγορών στο Business Central, λαμβάνετε λεπτομερή δεδομένα για όλες τις αγορές και τους πληρωτέους λογαριασμούς της εταιρείας και καταγράφονται όλα τα σχετικά δεδομένα που σχετίζονται με τους προμηθευτές σας, τους τιμοκαταλόγους και τους καταλόγους αγαθών.
Στο Business Central, μπορείτε να εκτελέσετε συνήθεις εργασίες διαχείρισης έργου, όπως η ρύθμιση παραμέτρων μιας εργασίας και προγραμματισμού ενός πόρου, καθώς και να παρέχετε τις πληροφορίες που απαιτούνται για τη διαχείριση των προϋπολογισμών και την παρακολούθηση της προόδου. Μπορείτε να παρακολουθείτε τις ώρες του μηχανήματος και των υπαλλήλων στο έργο χρησιμοποιώντας time sheets. Ως διαχειριστής έργου, έχετε μια καλή επισκόπηση, όχι μόνο των μεμονωμένων εργασιών, αλλά και της κατανομής των εργαζομένων, των μηχανημάτων και άλλων πόρων που χρησιμοποιούνται σε όλα τα έργα.
Η λειτουργία Πάγιων Περιουσιακών Στοιχείων στο Business Central παρέχει μια επισκόπηση των παγίων περιουσιακών σας στοιχείων και εξασφαλίζει τη σωστή περιοδική απόσβεση. Σας επιτρέπει επίσης να παρακολουθείτε το κόστος συντήρησής σας, να διαχειρίζεστε ασφαλιστήρια συμβόλαια, να δημοσιεύετε συναλλαγές παγίων περιουσιακών στοιχείων και να δημιουργείτε διάφορες αναφορές και στατιστικά στοιχεία.
Οι δυνατότητες διαχείρισης σχέσεων του Business Central σας βοηθούν να διαχειρίζεστε και να υποστηρίζετε τις προσπάθειές σας για πωλήσεις. Με αυτές τις δυνατότητες, έχετε πρόσβαση σε πλήρεις και ακριβείς πληροφορίες, ώστε να μπορείτε να εστιάσετε τις αλληλεπιδράσεις σας σε προτιμώμενα τμήματα πελατών / επαφών.
Στο Business Central, μπορείτε να διατηρείτε λεπτομερή αρχεία των υπαλλήλων σας. Μπορείτε να καταγράψετε και να διατηρήσετε πληροφορίες εργαζομένων, όπως συμβάσεις εργασίας, εμπιστευτικές πληροφορίες, προσόντα και στοιχεία επικοινωνίας. Μπορείτε επίσης να καταχωρίσετε τις απουσίες των εργαζομένων, γεγονός που σας επιτρέπει να κάνετε επιπρόσθετη ανάλυση πάνω σε αυτά τα δεδομένα.
Το Business Central προσφέρει δυνατότητες πρόβλεψης τόσο της αναμενόμενης όσο και της πραγματικής ζήτησης με βάση τις πωλήσεις, συναρμολόγησης και παραγωγής, καθώς και χαρακτηριστικά για τον προγραμματισμό της διανομής με τη χρήση μονάδων διατήρησης αποθεμάτων και τοποθεσίας μεταφοράς.
Για την υποστήριξη εταιρειών που προμηθεύουν προϊόντα στους πελάτες τους συνδυάζοντας στοιχεία σε απλές διαδικασίες χωρίς την ανάγκη λειτουργικότητας παραγωγής, το Business Central περιλαμβάνει δυνατότητες για τη συναρμολόγηση στοιχείων που ενσωματώνονται σε υπάρχουσες δυνατότητες, όπως πωλήσεις, προγραμματισμός, κρατήσεις και αποθήκευση.
Το Business Central παρέχει λειτουργικότητα που σας δίνει τη δυνατότητα να ενσωματώσετε, να εξορθολογίσετε και να διαχειριστείτε όλες τις πτυχές της παραγωγικής διαδικασίας καθώς και της λειτουργίας της επιχείρησής σας. Με βέλτιστο σχεδιασμό, διαχείριση αποθεμάτων, διανομή, logistics και οικονομική διαχείριση, μπορείτε να ανταποκριθείτε γρήγορα στις νέες μεταβαλλόμενες απαιτήσεις.
Η λειτουργία διαχείρισης αποθήκης στο Business Central όχι μόνο παρέχει πληροφορίες για κάθε αποστολή ή διαδικασία, αλλά βελτιστοποιεί τις διαδικασίες αποθήκευσης για να μεγιστοποιήσει τη χρήση του χώρου αποθήκευσης. Οι ειδοποιήσεις σε πραγματικό χρόνο στο Business Central παρέχουν ακριβή και άμεση ανατροφοδότηση σχετικά με τα ερωτήματα κατάστασης.
Η διαχείριση και η παρακολούθηση της υπηρεσίας δεν είναι πάντα εύκολη και το Business Central παρέχει ένα σύνολο εργαλείων για βοήθεια. Αυτά τα εργαλεία έχουν σχεδιαστεί για να υποστηρίζουν τις λειτουργίες των καταστημάτων επισκευής και του field service και μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε επιχειρηματικά σενάρια, όπως πολύπλοκα συστήματα διανομής εξυπηρέτησης πελατών, περιβάλλοντα βιομηχανικών υπηρεσιών με λογαριασμούς υλικών και αποστολή μεγάλου όγκου τεχνικών σέρβις με απαιτήσεις για διαχείριση ανταλλακτικών.
Το Business Central παρέχει αποκλειστικές λειτουργίες για τυπικούς επιχειρηματικούς τομείς, όπως χρηματοδότηση και πωλήσεις.
Το Business Central έχει μια ενσωματωμένη στρατηγική τοπικής προσαρμογής (localization) που περιλαμβάνει μοντέλα τόσο από τη Microsoft όσο και από συνεργάτες.
Dynamics 365 Business Central Δυνατότητες:
Προσαρμογή στην ανάπτυξη της επιχείρησης
Πιο έξυπνη και πιο γρήγορη εργασία
Ενεργοποίηση οικονομικών και επιχειρηματικών πληροφοριών
Επιτάχυνση των διαδικασιών πωλήσεων
Παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών
Διευκόλυνση της επιτυχίας του έργου
Προώθηση τη βελτιστοποίησης της εφοδιαστικής αλυσίδας
Βελτιστοποίηση της διαχείρισης της αποθήκης
Παροχή βέλτιστων αποτελεσμάτων παραγωγής
Η ERGOLOGIC με σαφή προσανατολισμό στην υλοποίηση και την ανάπτυξη λύσεων τεχνολογίας αιχμής, βρίσκεται από το 2007 ανάμεσα στους πιστοποιημένους και σημαντικούς συνεργάτες της Microsoft (Gold Partner).
Microsoft Dynamics 365
Finance and Supply Chain Management
Εκσυγχρονισμός των οικονομικών διαδικασιών (Finance)
Τα βασικά modules και στοιχεία του Dynamics 365 Finance είναι τα εξής:
Εκσυγχρονισμός της Διαχείρισης Εφοδιαστικής Αλυσίδας (Supply Chain Management)
Τα βασικά modules και στοιχεία του Dynamics 365 Supply Chain Management είναι τα εξής:
H ERGOLOGIC, με κύριο στόχο την πρόσβαση σε νέες ιδέες, λύσεις και καινοτομίες, έχει ενταχθεί στο επίσημο δίκτυο συνεργατών του ομίλου Epsilon Singularlogic, ως Platinum συνεργάτης, υποστηρίζοντας όλο το οικοσύστημα εφαρμογών των προϊόντων της.
Pylon ERP
Το Pylon ERP είναι λογισμικό διαχείρισης λειτουργιών που επιτρέπει σε μία επιχείρηση μέσω της αυτοματοποίησης διαδικασιών, υπηρεσιών και πόρων να επιτυγχάνει βέλτιστα αποτελέσματα και ορθές διοικητικές αποφάσεις.
Η καινοτομία του PYLON ERP αντικατοπτρίζεται στην τεχνολογική του “ευφυΐα” να παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις, οι οποίες καλύπτουν αποτελεσματικά τις ανάγκες μιας σύγχρονης επιχείρησης.
Η ανάγκη θωράκισης της κερδοφορίας και της χρηματοοικονομικής υγείας, αποτελεί το υπ’ αριθμόν 1 ζητούμενο για τις εταιρείες σήμερα. Η περιορισμένη εποπτεία στις επιχειρηματικές λειτουργίες και τα ελλιπή δεδομένα από ασύνδετα πληροφοριακά συστήματα οδηγούν σε λανθασμένες αποφάσεις.
Όλα αυτά είναι παρελθόν με το PYLON ERP.
Έχοντας σε ένα κεντρικό σημείο και σε πραγματικό χρόνο τη εποπτεία όλης της εταιρείας, με το PYLON ERP διαχειρίζεστε τις κρίσιμες λειτουργίες σε σχέση με τον αρχικό τους προϋπολογισμό και αποκτάτε το χρηματοοικονομικό έλεγχο μέσα από έγκυρη και πλήρη πληροφόρηση.
Το PYLON ERP ενσωματώνει σε μια ενιαία βάση δεδομένων όλες τις λειτουργίες μιας επιχείρησης όπως:
PYLON COMMERCIAL
Το PYLON Commercial είναι μία εφαρμογή μηχανογράφησης νέας γενιάς που εξυπηρετεί τις διαχρονικές ανάγκες των εμπορικών επιχειρήσεων, αλλά και, μέσα από την πολυετή εμπειρία και μελέτη, θέτει νέα standard στο τρόπο που αυτά θα λειτουργούν στο μέλλον.
Προσαρμόζεται πάντα στις τρέχουσες ανάγκες και το μέγεθος της επιχείρησης.
Διαχειρίζεται σε ενιαίο περιβάλλον όλα τα κυκλώματα και υποσυστήματα που αφορούν μία σύγχρονη και αναπτυσσόμενη επιχείρηση:
H ERGOLOGIC, με κύριο στόχο την πρόσβαση σε νέες ιδέες, λύσεις και καινοτομίες, έχει ενταχθεί στο επίσημο δίκτυο συνεργατών του ομίλου Epsilon Singularlogic, ως Platinum συνεργάτης, υποστηρίζοντας όλο το οικοσύστημα εφαρμογών των προϊόντων της.
Galaxy Enterprise Suite ERP
Το Galaxy Enterprise Suite ERP, αποτελεί την ολοκληρωμένη σούιτα εφαρμογών για μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως δραστηριότητας, όπου οι σύνθετες και πολλαπλές ανάγκες τους απαιτούν ολοκληρωμένη λειτουργικότητα, αυτοματοποίηση και πληροφόρηση χωρίς όρια.
Χιλιάδες επιχειρήσεις έχουν επιλέξει το Galaxy Enterprise Suite ERP και πλούσια λειτουργικότητα, ευελιξία, επεκτασιμότητα, ασφάλεια και πληροφόρηση χωρίς όρια, εξασφαλίζοντας παράλληλα υψηλές αποδόσεις και έλεγχο στα κόστη τους.
Σχεδιασμένο και αναπτυγμένο στην πλατφόρμα Galaxy της Epsilon SingularLogic, αποτελεί εγγύηση για το παρόν και το μέλλον των επιχειρήσεων που το επιλέγουν.
H ERGOLOGIC, από την αρχή της λειτουργίας της επέλεξε την υποστήριξη ενός από τα πιο ώριμα ERP της Ελληνικής αγοράς, το λογισμικό ORAMA ERP.
Orama ERP
Με περισσότερες από 30 εγκαταστάσεις στο ενεργητικό της και την επιτυχημένη ολοκλήρωση σύνθετων και απαιτητικών έργων, η εταιρεία διαθέτει μια ομάδα από ικανά στελέχη και έμπειρους συμβούλους με βαθιά γνώση των προϊόντων που βασίζονται σε ORACLE, οι οποίοι αξιοποιούν διαρκώς την τεχνολογική υπεροχή της κορυφαίας βάσης δεδομένων.
To ORAMA ERP, βασίζεται σε Τεχνολογία Web και λόγω των διευρυμένων δυνατοτήτων του, απευθύνεται σε όλους τους τομείς ενός οργανισμού ή ομίλου εταιρειών, με πολύπλοκες και σύνθετες διαδικασίες.
Το Orama ERP αποτελείται από ένα ομοιογενές σύνολο υποσυστημάτων που καλύπτουν όλες τις δραστηριότητες της επιχείρησης
– Οικονομική Διαχείριση
– Διαχείριση Παγίων
– Εμπορική Διαχείριση Σύνταξη – Παρακολούθηση Προϋπολογισμού
– Διαχείριση Παραγωγής – Κοστολόγηση
– Ταμειακός Προγραμματισμός
– Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού
– Διαχείριση Υπηρεσιών
Με χρήση νέων τεχνολογιών που βασίζονται στην πλέον αξιόπιστη πλατφόρμα της ORACLE και με ανοιχτή αρχιτεκτονική καθώς ο πελάτης με την άδεια χρήσης αποκτά και τον πηγαίο κώδικα της εφαρμογής το Orama ERP αποτελεί ιδανική λύση σε περιπτώσεις που η προσαρμογή (customization) στις ιδιαίτερες ανάγκες του κάθε πελάτη και η διασυνδεσιμότητα με ετερογενή συστήματα είναι το ζητούμενο. Αποτελεί πλέον ένα ώριμο προϊόν το οποίο βρίσκεται στην 10η έκδοση από την πρώτη εμφάνιση του το 1992. Επιπλέον διατίθεται χωρίς περιορισμό χρηστών. Με τις δυνατότητες παραμετροποίησης και προσαρμογής τις οποίες διαθέτει είναι απολύτως βέβαιο ότι το Orama ERP μπορεί να καλύψει οριζοντίως και καθέτως κάθε μεσαία και μεγάλη επιχείρηση. Η μεγάλη αποδοχή από πλήθος Ελληνικών επιχειρήσεων η οποία αποδεικνύεται με τις πλέον των 150 σε αριθμό εν λειτουργία εγκαταστάσεις το καθιστά ως μία από τις πιο αξιόπιστες λύσεις διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων – ERP.