Entersoft Mobile Sales Force Automation, SFA
Με το Entersoft Mobile Sales Force Automation, SFA, τα mobile στελέχη έχουν πλήρη πρόσβαση μέσω smartphones και tablet συσκευών, στο σύνολο της πληροφορίας που απαρτίζει τη διαχείριση και αυτοματοποίηση των πωλήσεων της επιχείρησης σαν να βρίσκονταν στο φυσικό χώρο του γραφείου.
Το σύστημα εφαρμόζει τις εταιρικές διαδικασίες και την εταιρική στρατηγική απρόσκοπτα και αυτοματοποιημένα μέσα από το λογισμικό και στο χώρο του Πελάτη, επιταχύνοντας τις διαδικασίες και διασφαλίζοντας ομοιογένεια και ενισχυμένη εταιρική εικόνα. Τα στελέχη πωλήσεων διαχειρίζονται μεγάλο εύρος και πλήθος πληροφορίας, άμεσα, δομημένα και ευέλικτα, ώστε να ανταποκρίνονται γρήγορα στις αλλαγές και τις ευκαιρίες μέσα από ενημερωμένες αποφάσεις, προσφέροντας στον πελάτη ποιοτική και άμεση εξυπηρέτηση.
Το Entersoft Mobile® SFA διασφαλίζει την ασφάλεια των δεδομένων καθώς ενσωματώνει ένα ισχυρό σύστημα ασφάλειας με Κεντρική Ενιαία Διαχείριση Συσκευών. Διαθέτει πλήκτρο πανικού (panic button) που κλειδώνει την εφαρμογή, ενώ σε περίπτωση απώλειας της συσκευής μπορεί να διαγραφεί άμεσα το σύνολο των εταιρικών δεδομένων από αυτή. Επιπλέον, τα συστήματα Mobile Device Management και Mobile Application Management επιτρέπουν στο διαχειριστή τον πλήρη έλεγχο, το συγχρονισμό και την οργάνωση των συσκευών από μία κεντρική κονσόλα.
Μερικές από τις δυνατότητες που υποστηρίζει το Entersoft Mobile CRM/SFA είναι:
- Πολλαπλές επιλογές παραγγελιοληψίας, Δειγματισμοί,Διαχείριση assortment/γκάμας ειδών, Πρόταση Αναπαραγγελίας
- Δυναμική κατάρτιση πλάνου επισκέψεων πωλητών (Visit Plan)
- Απεικόνιση σε Χάρτη & Geolocation Services
- Παρακολούθηση Sell Out
- Kαταγραφή ποσοστού τοποθέτησης στο ράφι, Τιμοληψία, Φωτογράφηση σημείου, Ερωτηματολόγια και ανάλυση ανταγωνισμού.
- Διαχείριση επιστροφών, αυτοπαραδόσεων, κουπονιών, Promoενεργειών μέσα από βήματα εγκρίσεων
- Οσοδήποτε σύνθετες εμπορικές πολιτικές
- Tοποθέτηση και απόσυρση Προωθητικού Υλικού
- Έτοιμα σενάρια διαχείρισης διαστάσεων όπως Βrand, Εποχικότητα Ειδών
- Εισπράξεις Απαιτήσεων σημείου
- Επιθεώρηση Καταστημάτων και Mystery Shopping
- Φόρμα Εξοδολογίου
Η διαχείριση πωλήσεων, Entersoft Mobile SFA, συμβάλλει σε:
Αποδοτικότερες Πωλήσεις, το στέλεχος πωλήσεων έχει στη διάθεσή του όλη την απαραίτητη πληροφορία ώστε να αποφασίζει στοχευμένα και να ολοκληρώνει ταχύτερα και παραγωγικότερα τους στόχους του.
Επιτάχυνση του κύκλου ολοκλήρωσης των πωλήσεων, οι αυτοματοποιημένες διαδικασίες και η αμεσότητα της ολοκλήρωσης των εργασιών που προσφέρει το λογισμικό, συμβάλλουν στην καλύτερη ενδοεταιρική επικοινωνία, μειώνουν σημαντικά τις άσκοπες μετακινήσεις και τις γραφειοκρατικές διαδικασίες. Έτσι, το λογισμικό συντελεί στην αύξηση του παραγωγικού χρόνου των πωλητών και στη μείωση του κύκλου πώλησης.
Βελτίωση της εξυπηρέτηση των πελατών, οι επισκέψεις προγραμματίζονται βάσει κριτηρίων συνδυάζοντας συχνότητα, σπουδαιότητα, τοποθεσία και άλλα κριτήρια με στόχο την βελτιστοποίηση και τον ορθολογισμό των δρομολογίων και των στόχων. Το στέλεχος πωλήσεων έχει άμεση πρόσβαση στις πληροφορίες που χρειάζεται, π.χ. στα ποσά προς εξόφληση, στην είσπραξη, στα είδη που αγοράζει, στις προτεινόμενες παραγγελίες, στα νέα είδη που πρέπει να προτείνει κ.ά., προσφέροντας ταχύτερη εξυπηρέτηση, λιγότερες εκκρεμότητες διεκπεραίωσης και βελτιωμένο Customer Experience.
Αποτελεσματικότερη οργάνωση, η καθημερινή δραστηριότητα των στελεχών πωλήσεων αποτυπώνεται στο κεντρικό σύστημα προσφέροντας αναλυτική ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο για την επίτευξη των στόχων και την παρακολούθηση σημαντικών ΚPI, όπως μέση παραγωγικότητα ανά επίσκεψη, ημερήσιος τζίρος, εισπράξεις κ.ά. Αντίστοιχες αναφορές είναι διαθέσιμες και στα στελέχη πωλήσεων ώστε να παρακολουθούν την επίτευξη των ατομικών τους στόχων.
Η αναλυτική πληροφόρηση του Entersoft Mobile SFA με αναφορές, γραφήματα και διαδραστικά dashboards, παρέχει ολοκληρωμένη παρακολούθηση και έλεγχο των αποτελεσμάτων και δημιουργεί τις προϋποθέσεις για ακριβέστερους προϋπολογισμούς, καλύτερη τμηματοποίηση της αγοράς, νέους τρόπους προσέγγισης των πελατών και στοχευμένες ενέργειες marketing.
Παράλληλα, τα mobile στελέχη μπορούν να παρακολουθούν την επίτευξη των στόχων τους μέσα από την συσκευή τους, έχοντας άμεση εικόνα της παραγωγικότητά τους.